.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تراکتورسازی نقره‌داغ شد و استقلال پیروز!
تیم فوتبال تراکتورسازی با شکست مقابل سپاهان به رتبه پنجم لیگ برتر سقوط کرد. در دیگر بازی مهم امروز، استقلال در قم صبا را 2 بر 1 شکست داد.

شمال نیوز: تیم فوتبال تراکتورسازی با شکست مقابل سپاهان به رتبه پنجم لیگ برتر سقوط کرد.

عصر امروز در ادامه مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر، تراکتورسازی تبریز در خانه خودش 2 بر 1 مغلوب سپاهان شد.

نیمه اول این بازی با گل دقیقه 45 مهدی شریفی، به سود 1 بر صفر به سود سپاهان تمام شد اما حملات تراکتورسازی در نیمه دوم بالاخره جواب داد و کریم انصاری فرد در دقیقه 83 کار را به تساوی کشاند.

با این حال این پایان کار نبود چرا که امید ابراهیمی در دقیقه 91 گل برتری سپاهان را به ثمر رساند تا تبریزی ها در خانه خودشان نقره داغ شوند. تراکتورسازی با این باخت با 33 امتیاز به رتبه پنجم جدول سقوط کرد. سپاهان با این برد، شکست خانگی نیم فصل اول مقابل تراکتورسازی را تلافی کرد.

در دیگر بازی مهم امروز، استقلال در قم صبا را 2 بر 1 شکست داد. محمد قاضی در دقیقه 40 با ضربه سر گل اول این بازی را به ثمر رساند و پژمان منتظری در دقیقه 65 استقلال را 2 بر صفر پیش انداخت. رضا عنایتی نیز در دقیقه 80 زننده تک گل صبا بود.

سومین بازی حساس امروز نیز با برتری نفت تهران مقابل راه آهن سورینت به پایان رسید. نفتی ها در زمین راه آهن موفق به کسب برتری 3 بر 1 شدند. نفت با این پیروزی، با 36 امتیاز در رتبه دوم جدول باقی ماند.

فولاد نیز امروز داماش را در رشت شکست داد تا از جمع مدعیان قهرمانی خارج نشود. فولادی ها 2 بر 1 از سد داماش گیلان گذشتند. هر دو گل فولاد توسط لوسیانو پریرا به ثمر رسید و تک گل داماش نیز با ضربه پنالتی علیرضا نظیف کار حاصل شد. 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.257 seconds.